onsdag 12 augusti 2009

Till en rabiat kärnkraftskramare!

Michael (inget efternamn = ingen reklam),
Du har visst svårt att förstå.
Jag har varken tid eller lust att debattera med dig i denna blogg. Här lägger jag kort och gott upp material. Jag har heller ingen anledning att bereda plats för spridandet av dina villfarelser. Det får du göra i din egen blogg. Du har vägrat acceptera detta vilket gjort att jag stängt kommentarsfunktionen. Ditt motdrag är att smutskasta mig i din kärnkraftskramarblogg vilket du skadeglatt meddelat mig per mail med titeln "Du har blivit omskriven".
Suck!

Jag är förvånad. Mest över hur stor betydelse du tillmäter min enkla lilla blogg. Är den ett så stort hot mot dig? Är dina "sanningar" så bräckliga?
Jo, jo... :-)
Här skiljs våra vägar åt, Michael. Jag hoppas du kan respektera det. Jag vill inte ha någon kontakt med dig. Dina mail kommer från och med nu att raderas olästa.

Och du behöver inte oroa dig. När det blir så dags ska jag inhämta information från rabiata kärnkraftskramare också men från andra än dig.

Jag rekommenderar några klipp från Youtube som jag just ramlade på.
Kolla gärna: http://www.youtube.com/watch?v=rvAJ_u3Q0Hw
Och här: http://www.youtube.com/watch?v=PDaP0UZVbE0
Det finns massor på Youtube, ser jag.